- صفحه نخست
- خدمات سئو
خدمات سئو
خدمات سئو (SEO) به بهینه کردن سایت برای رسیدن به اهداف تعیین شده دیجیتال مارکتینگ از طریق ایمپریشن (Impression) و یا کلیک ارگانیک از طرق موتور های جستجو (گوگل) گفته می شود، به بیان ساده تر خدماتی که باعث می شود صفحات سایت شما در نتایج گوگل جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهند. آژانس دان مارکتینگ متخصصانه در خدمت شماست.
خدمات سئو با دان مارکتینگ
سئو (search engine optimization) بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو گر (گوگل) می باشد، خدمات SEO باعث اخذ رتبه بهترصفحات و بخصوص مانی پیج هایی شما در سرپ (SERP) شده و در نتیجه افزایش بازید از سایت شما خواهد شد. دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، سئو و … عناوین سنگینی هستند که هر مالک کسب و کاری روزانه با آنها مواجه می شود. این عناوین در عین سادگی مفهوم بسیار پیچیده ای دارند. اما چیزی که عموم می داند و کاملا هم صحیح هست این است که این ها ارکان رشد و رونق کسب و کارهای مدرن و اینترنتی هستند.
سئو یک کار و پروسه روتین نیست که توسط یک ربات و یا افزونه قابل انجام باشد، بلکه سئو یک مفهوم بسیار عمیق است که سئو کار می تواند بسته به هر شرایطی که در آن قرار دارد به نحوه معقول و قابل اجرا مطرح شود. در واقع سئو یک پروسه ای است که در آن پروسه طی کارهایی متخصصانه از جمله ایجاد ساختار مناسب، محتوا مناسب، ایجاد ارتباط معنایی درست و مدیریت نحوه ارائه ی آنها رتبه سایت بهبود می یابد. بطور کلی خدمات سئو شامل بخش های مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.
درود
دکتر فرهود هستم مدیر عامل مجموعه؛ شخصا درخواست های شما را بررسی خواهم کرد و در صورت نیاز حتما با شما تماس خواهم گرفت.
مهمتر از جذب مشتری
جلب رضایت ایشان است
درود
دکتر فرهود هستم مدیر عامل مجموعه؛ شخصا درخواست های شما را بررسی خواهم کرد و در صورت نیاز حتما با شما تماس خواهم گرفت.
مهمتر از جذب مشتری
جلب رضایت ایشان است
آنالیز موضوعی کسب و کار نخستین گام خدمات سئو
آنالیز موضوعی و یا کیس استادی (case study) اولین اقدام برای ارائه خدمات سئو SEO services می باشد، شناخت و سنجش شرایط و مشکلات و همچنین کاستی ها و نقاط قوت در هر موضوعی گام اول می باشد. برای مثال برند های معروف در آن حوزه، شناسایی رقبای موجود، امکان سنجی و بررسی میزان موفقیت، تخمین میزان سرمایه لازم و موضوعات تخصصی دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.
بررسی و آنالیز موضوعی در دیجیتال مارکتینگ یک امر تخصصی می باشد و بدون تخصص نمی توان حرفی در این وادی داشت. آنالیزور کسب و کار بایستی علاوه بر دانش، تجربه کاری هم داشته باشد تا بتواند قضاوت و تحلیل صحیحی داشته باشد.
آنالیز فنی و ارائه استراکچر و ساختار گام دوم خدمات سئو
ساختار فنی و محتوایی اصولی (استراکچر)، پایه و اساس سئو می باشد، بطوری که اگر از طریق برندینگ و یا لینک سازی که با هزینه های زیادی همراه است رتبه خوبی هم دریافت کنید، چون ساختار مناسبی ندارید نمی توانید در رتبه خود استیبل باشید.
بعد از اینکه شما دانستید که در چه موقعیتی قرار دارید و کسب و کار شما تا چه حد می تواند پیشرفت کند، با کسب اطلاعات تصمیم گرفتید که به کسب و کار خود رونق دهید. گام اول این است که ابتدا سایت خود را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت خود را استخراج کرده و در مقایسه با رقبا اقدام به برطرف نمودن نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت سایت کنید.
تدوین استراتژی مناسب گام سوم خدمات سئو
استراتژیست سئو در واقع یک مدیر سئوی با تجربه بالاست که تسلط کافی به کسب و کار مربوطه و سئو دارد، و با استفاده از اطلاعاتی که ار آنالیزور بدست می آورد و با توجه به مدت زمان و بودجه اعلامی از سوی کارفرما اقدام به تدوین یک مسیر و نقشه راه می کند. بعد از تدوین این مسیر راه، استراتژی خود را به مدیر سئو ارائه می دهد.
بعد از بررسی مدیر سئو احتمال دارد این استراتژی چکش کاری شده و اصلاحاتی را داشته باشد. اما در نهایت بعد از تایید استراتژی و مشخص شدن میزان حجم کاری و هزینه های مورد نیاز و زمان قابل قبول برای اجرای پروژه، استراتژی به مدیر سئو تحویل داده می شود.
اجرای خدمات سئو با مدیریت سئو
مدیر سئو (SEO Manager) که در واقع عهده دار مسئولیت و مدیریت اصلی به منزلگاه رساندن پروژه سئو را دارد. سئو منیجر بر اساس استراتژی سئو (SEO strategy) تدوین شده اقدام به جذب نیروی کار و برنامه ریزی های لازم برای اجرای خدمات سئو می کند. در واقع مدیر سئو با مدیریت و برنامه ریزی خود سعی می کند هماهنگی ها لازم صورت گیرد تا بخشهای مختلف از جمله بخش فنی و تولید محتوا بتوانند با حداکثر توان به پیشرفت پروژه کمک کنند.
مدیر سئو علاوه بر مدیریت امور بایستی فیدبک های لازم برای آنالیز میزان پیشرفت را نیز اعلام و اعمال کند و در صورت نیاز به تغییراتی در برنامه و یا حتی برخی موارد در استراتژی ایجاد کند. بطور کلی مدیر سئو استراتژی را برحسب شرایط موجود پیش می برد و در صورت تغییر شرایط استراتژی را نیز با شرایط وفق خواهد داد.
مدیر تولید محتوا؛ اغلب در پروژه های سنگین مطرح می شود و شخصیت مستقل از مدیر سئو دارد، اما در پروژه های کوچکتر مدیر سئو می تواند خود این وظیفه را انجام دهد. مدیر محتوا در واقع تیم تولید محتوا را هدایت کرده و همچنین در کیورد سرچ نیز به مدیر سئو کمک می کند. همچنین مدیر تولید محتوا بایستی زمانبدی انتشار محتواها را طبق برنامه اعلامی توسط مدیر سئو پیش برد.
ایجاد بک لینک و ریپورتاژ بخش off page خدمات سئو
در سئو کلاه سفید؛ بک لینک (backlink) بایستی از طریق سایت دیگر و بصورت خود جوش ایجاد شود، اما در سئو کلاه خاکستری برای صرفه جویی در زمان مدیر سئو بایستی بر اساس برنامه و بصورت اصولی برلی ایجاد بک لینک اقدام به انتشار ریپورتاژ در دیگر سایت ها کند.
انتشار ریپورتاژ در سایت های دیگر به قدری در رنکینگ سایت شما موثر است که شاید با کوچکترین اشتباه، رتبه سایت شما دستخوش تغییرات جبران ناپذیری شود. پس اگر در این حوزه اطلاعات کافی ندارید به مدیر سئوی خود اعتماد کرده و کار را به کاردان بسپارید.
هزینه و تعرفه خدمات سئو
هیچ تعرفه و یا مبنایی برای دستمزد یک مدیر سئو و یا هر شخصی که خدمات سئو ارائه می دهد وجود ندارد، خدمات سئو یک نوع فعالیت رقابتی می باشد و هیچ معیار ثابتی را برای سنجش آن نمی توان تعیین کرد. همچنین ارائه خدمات سئو به میزان سختی کلمه و همچنین درجه رقابت، زمان و پتانسیل مالی و اعتباری کسب و کار نیز بستگی دارد و نمی توان گت که مدیر سئو به تنهایی با تکیه بر دانش خود می تواند شما را به اهداف در نظر گرفته برساند.
اما مدیران با تجربه ابتدا قبل از پذیرش پروژه خوب موضوع را مطالعه نموده و هزینه تقریبی را در اختیار کارفرما قرار می دهند و همچنین اهداف و منزل گاه های مد نظر را نیز تا حدی مشخص می کنند. مدیران سئو نهایتا بتوانند با اختیار داشتن تیم حرفه ای در هر بازه زمانی 3 الی 4 پروژه را مدیریت کنند و بر همین اساس حجم پوژه نیز می تواند بر میزان هزینه تاثیر گذار باشد.